Mine 9 (2019) Oslo Kino Nordisk

Mine 9 2019 en filmtittel med genre Drama, Thriller, Se Norsk Film På Nett i høykvalitetsvideo. Film Recent En Streaming Mine 9 i HD-video. Kino Bergen Norge Mine 9 i HD-format. Kommande Svenska Filmer Mine 9 i topp videoformat. Populær Norsk Film Mine 9 i beste kvalitet.


Du vil god å se beskrivelse of Mine 9 under:
  • Opprinnelig tittel : Mine 9
  • Filmtittel i ditt land : Mine 9
  • År med film : 2019
  • Filmer sjanger : Drama, Thriller,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2019-04-12
  • Selskaper av film : Emphatic Films, Autumn Bailey Entertainment,
  • Landene film : United States of America,
  • Språket i filmen : English,
  • Filmens varighet : 83 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6
  • Youtube-ID av filmen : videokode
  • Oversettelse av film : translation
  • Cast av film :Alpha Trivette (Elroy), Clint James (John), Francine Locke (Grace), Shelby Tsuhlares (), Brecken Lewis (), Mark Ashworth (Kenny), Patrick Lemon (Tiny), Joseph W. Peterson Jr. (), Owen Vaccaro (Russel), Drew Starkey (Ryan), Brian J. Cain (), Elizabeth Houston (Susie), Brendon Lewis (), Richard Langsmith (), Tuesday Beebe (Pam), John Vella (), Dave Jones (), Kevin Sizemore (Daniel), Terry Serpico (Zeke), Sheldon Lewis (), Annie Thrash (Misty), Erin Elizabeth Burns (Teresa), Vanley Boro (Paul), Karl Funk ()
9 Männer. 2 Meilen unter der Erde. 1 Stunde Atemluft.

3517870

Mine 9 er best film levert av Emphatic Films, Autumn Bailey Entertainment, arbeider med en beskrivelse av filmen er "Die neun Männer rund um den erfahrenen Zeke arbeiten sich täglich Finger und Hintern in einer Kohlenmine wund. Es ist eine alte und ziemlich marode Mine, die eigentlich schon längst geschlossen werden müsste. Doch die Jungs brauchen die Kohle. Und so beschließen sie, noch tiefer in die Mine vorzudringen. Doch sie kommen nicht weit. Es gibt eine Explosion und die Mine kollabiert. Von nun an heißt es, gegen das Methangas anzukommen und einen Weg aus den Trümmern zu finden …". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og største hovedrolle skuespillere.

Hvis jeg noen gang først se denne filmen er jeg ikke helt sikker på underholdning liknende idé eller nei. Etter å ha sett det Det er slik at de kan si det faktisk jeg virkelig setter pris på. Jeg anbefaler denne filmen for enkeltpersoner som som de fleste sjanger Drama, Thriller, . kan du ha muligheten til se det som gave bare ved rett og slett bare klikke klikk og registrer deg, du har muligheten til se voluminøse nyeste filmtitler gratis.

... Populære Danske Film På Netflix Mine 9 i HD-kvalitet 1080p ....




Associate Producer : Gabriel Pippas, Original Music Composer : Mauricio Yazigi, Costume Design : Dri Lovestone, Writer : Eddie Mensore, Second Assistant Director : Joe Narode, Editor : Joseph Gutowski, Executive Producer : Jeffery C. Foy, Associate Producer : Brandon Osterman, Producer : Autumn Bailey, Executive Producer : Eddie Mensore, Sound Effects Editor : Clifton Carlson, Makeup Department Head : Emily Holloway, Art Direction : Kirk Walchek, Director of Photography : Matthew Boyd, Executive Producer : Anaitte Vaccaro, Executive Producer : Tim Barrett, Foley Artist : Michael Hardman, Special Effects : Steven C. Pitts, Line Producer : Gabrielle Pickle, Editor : Anaitte Vaccaro, Director : Eddie Mensore, Foley Artist : David Lawrence Allen, Production Design : Tim Barrett, Executive Producer : Charles Rashard, Sound Mixer : Ace Harney, First Assistant Director : Michel Monty, Special Effects : Andrew O'Connor, Editor : Eddie Mensore, Visual Effects Producer : Kevin Richard, Visual Effects Supervisor : Anaitte Vaccaro, Art Direction : Robert Wise, Foley Artist : Michael Valdivia, Producer : Eddie Mensore, Special Effects : Colin Michael Quinn, Foley Artist : Josh Glugatch, Casting : Jordan Blair Mangold Brown
Ja, nå du kan vise film om Mine 9 100 % lengde og finn de lenke til dette flick Mine 9 i HD-kvalitet.


Tags: mine, west virginia, rescue, survival, disaster, trapped, coal mining, gas explosion, coal mine, mine explosion, trapped in a mine, rookie, struggle,