Das Leben meiner Tochter (2019) Populære Komedie Filmer

Das Leben meiner Tochter 2019 en filmtittel med genre Drama, Filmy Wojenne Francuskie i høy kvalitet. Populære Film På Viaplay Das Leben meiner Tochter i HD-kvalitet. Deutsche Film Das Leben meiner Tochter i beste titt på videoformat. Cda Filmy Wojenne Das Leben meiner Tochter i HD-format. Italienska Filmer Das Leben meiner Tochter i topp videoformat.


Du vil ultimate beskrivelse of Das Leben meiner Tochter under:
  • Opprinnelig tittel : Das Leben meiner Tochter
  • Filmtittel i ditt land : Das Leben meiner Tochter
  • År med film : 2019
  • Filmer sjanger : Drama,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2019-01-08
  • Selskaper av film :
  • Landene film : Germany,
  • Språket i filmen : Deutsch, Français,
  • Filmens varighet : 92 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6.8
  • Youtube-ID av filmen : videokode
  • Oversettelse av film : translation
  • Filmaktører :Marleen Lohse (Isabell), Michael Küstner (Rettungssanitäter), Erik Madsen (Markus Dale), Zara-Rachel Schöneck (Maria), Lola Dockhorn (Flughafenmitarbeiterin), Christoph Bach (Micha Faber), André Hennicke (Dr. Bix), Carmen-Dorothé Moll (Schwester Arta), Marc Zwinz (Thomas Brandstätter), Julian Oser (Timo Faber), Florian Kiml (Stationsarzt), Barbara Philipp (Dr. Benesch), Michael Kranz (Norbert Holler), Alwara Höfels (Nathalie Faber), Marc Philipps (rumänischer Pfleger), Rainer Ewerrien (Kardiotechniker), Leon Oser (Timo Faber), Jana Benedigkeit (totes Mädchen), Maggie Valentina Salomon (Jana Faber), Lena-Marie Seyfarth (Stationsschwester), Helen Woigk (Nachtschwester), Birge Schade (Richterin), Bernd Würch (Gerichtsprotokollant), Ioana Iacob (Ioana Balan)

7784236

Das Leben meiner Tochter er en god film produsert av med a beskrivelse av filmen er "Jana (Maggie Valentina Salomon) ist ein lebensfrohes und aufgewecktes 8-jähriges Mädchen, als im Familienurlaub plötzlich ihr Herz stehen bleibt. Sie überlebt, doch braucht dringend ein Spenderherz. Als nach einem Jahr - und viel Hoffen und Bangen - auf offiziellem Weg noch immer kein passendes Organ gefunden ist, schwinden bei Vater Micha Faber (Christoph Bach) Geduld und Vertrauen. Schon bald werden die Werte des voll im Leben stehenden Familienvaters auf eine sehr harte Probe gestellt. Als sich Micha auf eigene Initiative und gegen jegliche Warnungen der Ärzte und den Willen seiner Frau Natalie (Alwara Höfels) an einen illegalen Organhändler wendet, setzt er alles aufs Spiel. Wie weit wird der liebevolle Vater letzten Endes gehen, um das Leben seiner Tochter zu retten? Eine gefährliche Achterbahnfahrt der Emotionen beginnt.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og største hovedrolle skuespillere.

Hvis du virkelig forsøke å forsøke å forsøke å forsøke å forsøke å forsøke å jobbe se etter filmer etter tittel Das Leben meiner Tochter, du har det bra det perfekte nettstedet. Her kan du forvent se eller streaming og last ned den ut av din mobilenhet ved å klikke på nedlastningsknappen. Du kan også se variant nyeste filmtitler for ingenting ved å registrere som en medlem. Du bare tar 2 minutter å registrere nyt deg og nyt voluminøse nyeste filmer for ingenting

... Se Streaming Das Leben meiner Tochter i HD-format 1080p ....




Director : Steffen Weinert
Selvfølgelig, nå du kan vise film forbundet med Das Leben meiner Tochter helt lengde og anskaffe de koble til dette bilder Das Leben meiner Tochter i HD-kvalitet.


Tags: